| Site locale: United States |
|
||||
|
||||||
|
Best Blu-ray Deals |
Best Blu-ray Deals, See All the Deals » |
Top deals |
Price drops
|
![]() $4.99 | ![]() $4.99 | ![]() $14.26 | ![]() $19.96 | ![]() $14.99 | ![]() $7.96 | ![]() $4.99 | ![]() $4.99 | ![]() $19.99 | ![]() $5.00 | ![]() $24.96 | ![]() $4.28 | ![]() $21.99 | ![]() $5.00 | ![]() $34.99 | ![]() $13.99 | ![]() $4.99 | ![]() $12.10 | ![]() $4.99 |
|
|
#1 |
|
Member
|
Voor iedereen die zich afvraagt waar postings/data etc... van de voorbije 7 weken zijn gebleven...
Door een HD crash is één en ander verloren gegaan, info en laatste updates: http://www.blu-ray.com/news/?id=8895
My All Time Favorite Movies:
* The Lover * Atonement * Keetje Tippel * A Very Long Engagement * * Never Let Me Go * Tipping the Velvet * Carny * Contact * Triangle * * Stealing Home * Night Train to Kathmandu * Noce Blanche * Blu-ray.com Groups: Jodie Foster, Keira Knightley, Mainstream Erotic cinema, AFTER the END Titles, Cuts & Edits |
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
Ja ze konden het niet meer terug halen... Wat ik overigens raar vind maar goed.
Ik had van een aantal Nederlandse blu-rays wat technische specificaties gepost. Die zijn allemaal weg. Informatie over die mega Harry Potter box heb ik opnieuw gepost. |
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Ik zie geen mega Harry Potter box ?
Gelukkig heb ik voorzover ik nu kan overzien alle titles in iedergeval terug in mijn collectie lijst alleen nog niet allemaal op de juist categorie plaats. Hopelijk kan men ook de forum berichten herstellen... Mis een hoop titles op de sticky topic van de Nederlandse speelfilms lijst
My All Time Favorite Movies:
* The Lover * Atonement * Keetje Tippel * A Very Long Engagement * * Never Let Me Go * Tipping the Velvet * Carny * Contact * Triangle * * Stealing Home * Night Train to Kathmandu * Noce Blanche * Blu-ray.com Groups: Jodie Foster, Keira Knightley, Mainstream Erotic cinema, AFTER the END Titles, Cuts & Edits |
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
In het UK of US topic. Helaas geen Nederlandse uitgave van
Quote:
Hier kun je een beetje zien wat ze hebben kunnen herstellen. |
|
|