|
|
![]() |
||||||||||||||||||||
|
Best Blu-ray Movie Deals
|
Best Blu-ray Movie Deals, See All the Deals » |
Top deals |
New deals
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() $7.50 4 hrs ago
| ![]() $27.95 23 hrs ago
| ![]() $29.99 1 day ago
| ![]() $13.99 2 hrs ago
| ![]() $35.99 5 hrs ago
| ![]() $28.99 22 hrs ago
| ![]() $45.00 | ![]() $32.99 22 hrs ago
| ![]() $16.99 18 hrs ago
| ![]() $44.99 21 hrs ago
| ![]() $74.99 | ![]() $84.99 1 day ago
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Hallo,
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe televisie maar loop wat verloren. Mijn budget is tussen de 1.000 en 1.500€ en het zou voornamelijk zijn om film te kijken en af en toe wat sportwedstrijden. Het probleem is dat ik er niet zoveel van ken maar wel een perfectionist ben. Zou het dus zonde vinden als ik iets koop maar er daarna spijt van krijg. Wat raden jullie aan met mijn budget te doen? Ik heb net in een winkel de Sony kdl40nx700 gezien en die voldeed qua beeldkwaliteit etc wel aan mijn ongetraind oog maar als je dan reviews leest is er hier of daar altijd wel ergens een nadeel. Is dit bij iedere tv zo of zijn er echt modellen die je zorgeloos kan kopen? Alvast bedankt :-) Grtz |
![]() |
![]() |
#2 |
Power Member
|
![]()
Het is niet altijd gemakkelijk een nieuwe TV te kiezen. Belangrijk is dat je weet wat je er mee wilt gaan doen (dat weet je dus al) en ook in welke ruimte hij zal komen te staan: een kleine TV voor een grote ruimte gaat niet net zoals een gigantische TV voor een klein kamertje. Dus best eerst even goed nadenken over wat je wenst ermee te doen en waar je hem zal plaatsen.
Vervolgens kan ik deze merken persoonlijk aanraden: - Panasonic - Sharp Ik was altijd heel tevreden van hen beiden. Mijn huidige HDTV is een Panasonic Viera 37" waarvoor ik 2-tal jaar geleden een €1.600 voor betaald heb. |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Zoek niet verder:
http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-ge...ref=kieskeurig |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
|
![]()
Wow! This is so cool! I don't think I've seen a thread started in Dutch before, but I like it!. I can kind of read it, but my Dutch writing skills are embarrassing or should I say almost non-existant.
I'll add my two cents in English, if you don't mind. Go PLASMA, especially if you like sports and watch it a lot ( Hup Holland Hup)! John |
![]() |
![]() |
#8 | |
Contributor
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Moderator
|
![]() Quote:
John |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Power Member
|
![]() Quote:
Wel heb ik in het begin even moeten zoeken naar de juiste instellingen: contrast, kleurwarmte, etc. Maar dat is zo voor elke TV. De Viera's, heb ik gemerkt, komen standaard niet geleverd met de beste instellingen om film (Blu-ray) te bekijken maar na wat tweaken kreeg ik een zéér mooi beeld. Kortom, ik kan Viera zeker aanraden! |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Member
|
![]()
Ik heb dus na menig opzoekwerk en bevragingen besloten om voor een Panasonic plasma te gaan. De verkoper in Mediamarkt hier bij ons zei ook dat dit zeker een aanrader is. Ik weet alleen nog niet zeker wel model. De 42g20 is alvast een grote kanshebber maar ik lees ook soms over ''floating blacks'' bij sommige modellen. Is dit altijd het geval of zijn dat uitzonderingen? Alvast bedankt
|
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
|
|